loading...
وبگاه تخصصی مربیگری آنلاین هتریک در ایران
karim22k بازدید : 118 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (1)

مربی شما شخص مهمی است که وظیفه‌ی تمرین دادن و ایجاد انگیزه در بازیکنان را بر عهده دارد.

توانایی‌های مربی

مهارت: یک مربی ماهر، روش‌های تمرینی مناسب برای بهبود وضعیت بازیکنان را می‌داند. هر چه مربی ماهر‌تر باشد، تمرینات مؤثرتر خواهد بود. درجه‌ی مهارت یک مربی هیچ وقت بیشتر از عالی نخواهد بود؛ به علاوه تیم‌های جدید برای شروع، یک مربی با درجه‌ی ضعیف خواهند داشت.

رهبری: علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های تمرینی، مربی منبعی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان است. اگر او رهبر خوبی باشد، عموماً روحیه‌ی تیمی هم بهتر خواهد بود.

karim22k بازدید : 533 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

هر هفته می‌توانید تعیین کنید که بازیکنان شما در جلسه‌ی تمرینی پایان هفته چه تمرینی را انجام دهند. با توجه به کشوری که در آن حضور دارید، اثرات تمرین هفتگی معمولاً در طول به‌روز رسانی تمرینات در پنجشنبه و جمعه ظاهر می‌شوند (در کشور ایران جمعه). نوع تمرین انتخاب شده هنگام شروع به‌روز رسانی، همان تمرینی است که آن هفته انجام خواهد شد. تغییر در فرم فعلی و فرم ذاتی بازیکنان نیز در همین زمان صورت می‌گیرد.

karim22k بازدید : 85 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

یافتن تركیب مناسب، بزرگ‌ترین مأموریت شما در هت‌تریك است. در این بخش و بخش‌های دیگر مربوط به مسابقه، به این موضوع كه چگونه مهارت بازیكنان در یك مسابقه به كار می‌آید، می‌پردازیم. همچنین مقدمات و مهم‌ترین چیزهایی كه باید بدانید را خواهیم گفت.

اصول شبیه‌سازی یك مسابقه

در نیمی از حمله‌هایی كه رخ می‌دهند، نقش هافبك‌ها کاملاً مشهود است. تیمی با هافبك‌های قوی‌تر (و طبیعتاً مالكیت توپ بیشتر) حملات بیشتری روی دروازه‌ی حریف خواهد داشت. وقتی تیمی حمله می‌كند، تصمیم گرفته می‌شود كه حمله از چه نوعی باشد. سه نوع حمله داریم (سمت راست، سمت چپ، وسط) و همچنین ضربات ایستگاهی (ضربات آزاد و پنالتی). تیم مهاجم در هر منطقه تلاش می‌كند بر حریف غلبه کند.

karim22k بازدید : 120 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

به عنوان مربی تیم، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید تیمتان چطور بازی کند و از چه ترکیبی استفاده ‌نماید. قبل از هر مسابقه، از طریق صفحه‌ی چیدمان که در مقابل فهرست مسابقات قرار دارد، ترکیب خود را ارسال می‌کنید. چیدمان هر مسابقه باید حداقل تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع بازی، ارسال شده باشد؛ البته به یاد داشته باشید که ممکن است ساعت داور با ساعت شما یکی نباشد؛ بنابراین حتی‌الامکان از چیدن ترکیب در آخرین دقیقه، خودداری کنید. همچنین می‌توانید یک ترکیب را به عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید (که پیشنهاد می‌کنیم محض احتیاط این کار را انجام دهید). هت‌تریک این ترکیب را برای بازی‌های بعدی شما در نظر می‌گیرد؛ اما می‌توانید بسته به شرایط خاص هر بازی، آن را تغییر دهید.

karim22k بازدید : 192 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

سن:

شما می‌توانید سن دقیق هر بازیکن را در صفحه‌ی خود بازیکن ببینید. یک سال هت‌تریک برابر با ۱۱۲ روز است؛ بنابراین سن هر بازیکن با دو عدد (مثلا ۲۳ سال و ۵۶ روز)، که عدد دوم از ۰ تا ۱۱۱ می‌باشد، نشان داده می‌شود.

شخصیت بازیکن:

هر بازیکن، ویژگی‌های شخصیتی مختص به خود را دارد و می‌تواند بداخلاق یا خوش‌‌اخلاق، رهبر یا گوشه‌گیر و عصبی یا آرام باشد. در حال حاضر شخصیت بازیکن تاثیر زیادی در بازی ندارد. ولی برای مثال عاقلانه‌تر این است که کاپیتان را کسی انتخاب کنید که قدرت رهبری خوبی داشته باشد. اطلاعات بیشتر راجع به تأثیر شخصیت بازیکنان در بازی را می توانید در صفحه‌ی روانشناسی ببینید.

karim22k بازدید : 126 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
هر بازیکن، هشت مهارت اصلی دارد؛ علاوه بر آنها چند عامل دیگر نیز در عملکرد او در موقعیت‌های متفاوت تاثیرگذارند. ابتدا نگاهی کوتاه به مهارت‌های مختلف می‌اندازیم:
قدرت بدنی: مشخص می‌کند که توان بدنی بازیکن در جریان یک بازی، چقدر است.
بازی‌سازی: توانایی کنترل توپ و تبدیل آن به موقعیت‌های گلزنی.
گلزنی: توانایی به ثمر رساندن موقعیت‌های گل.
بازی در جناحین: توانایی نفوذ و گلزنی از جناحین.
دروازه‌بانی: قدرت جلوگیری از ورود توپ به دروازه.
پاس: بازیکنانی که می‌دانند چطور پاس‌های تعیین‌کننده بدهند، کمک بزرگی برای حمله‌ی تیم هستند.
دفاع: توانایی متوقف کردن حملات حریف.
ضربات ایستگاهی: مهارت لازم در زدن ضربات آزاد، کرنر و پنالتی.

karim22k بازدید : 97 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

هت‌تریک، بازی‌ای است که در آن می‌توانید تیم مجازی خود را در رقابت با دیگر کاربران از سراسر جهان، به سمت موفقیت و افتخار رهنمون سازید.

هت‌تریک بازی ساده‌ای است؛ به‌راحتی می توانید اصول بازی را بفهمید. حتی با یک یا دو بار سرزدن در هفته نیز، می‌توانید آنرا ادامه دهید (اما امیدواریم شما را بیشتر ببینیم). هدف، شکست دادن نیست، بلکه رقابت با دیگر شرکت کنندگان است. البته در این حین، ممکن است با آنها طرح دوستی نیز بریزید. این مسأله، هت‌تریک را تبدیل به یک بازی اجتماعی می‌کند.


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
این وبگاه در پیرو بالا بردن اطلاعات کاربران فارسی زبان سایت مربیگری آنلاین هتریک ایجاد شده و هیچ گونه دنیای مجازی ندارد بلکه شما برای ثبت نام در دنیای مجازی مربیگری باید در سایت رسمی هتریک www.hattrick.org ثبت نام کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 533
  • بازدید کلی : 18,915