loading...
وبگاه تخصصی مربیگری آنلاین هتریک در ایران
karim22k بازدید : 2154 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (6)


فاکس تریک افزونه ای است که امکانات بسیاری را به مرور گر شما برای سایت هت تریک اضافه می کند

برای دانلود این افزونه به سایت زیر بروید و افزونه مرورگر خود را دانلود کنید توجه داشته باشید برای دانلود افزونه هر مرورگر با همان مرورگر افزونه را باید دانلود کنید

http://www.foxtrick.org/download


آموزش نصب این نرم افزار

زمانی که روی لینک مورد نظر  کلیک میکنید بالای مرور گر یک گزینه به نام Allow ظاهر میشود روی آن کلیک کنید. در صفحه ی جدید که باز میشود –بعد از 3 ثانیه – روی Install کلیک کنید .حالا برای بارگذاری این نرم افزار چند دقیقه صبر کنید


این افزونه به محض اولین ورود شما به صفحه هتریک من به یک سری تنظیمات فعال سازی نیاز دارد که هتریک شما را با پیغام هایش راهنمایی میکند در ضمن این افزونه به زبان فارسی نیز ترجمه شده است


قسمت بحث و تبادل نظر در مورد این نرم افزار در انجمن

karim22k بازدید : 146 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (3)

به نام خدا


مقاله من در مورد نوع چیدمان ترکیب و آنالیز حریفان هست که میدونم خیلی ها این مطالب رو میدونن ولی من دوست دارم تجربه ای که کسب کردم رو در اختیار همه بزارم تا عاملی واسه پیشرفت هتریک بازان ایران بشم 


ضعفی که بین بیشتر کاربران ایرانی هتریک دیده میشه در ترکیب چیدن های تکراری و نوع تاکتیک تکراری به عنوان مثال 3.5.2  حمله از عمق یا هر چیدمانی که بعضی از دوستان فقط به یکیش گیر میدن و پیش خودشون مثلا" میگن بارسلونا 4.3.3 بازی میکنه منم تیممو تو 4.3.3 میچینم در صورتی که این اصلا" درست نیست و چیدمان شما باید طبق آنالیزی که از حریف میکنید باشه آخه اگر شما همیشه با یک نوع بازی تیمتون رو جلو ببرید مثلا" حمله از کناره ها خوب تیم حریف میاد چند بازی شما رو نگاه میکنه میبینه شما همیشه از این تاکتیک استفاده میکنید پس خیلی راحت با یک تاکتیک ضد شما رو مغلوب میکنه ولی اگر تو تیم شما تنوع تاکتیکی وجود داشته باشه  حریفان شما سردرگم میشن که از چه تاکتیکی استفاده کنن آخه نمیتونن 100% حدس بزنن که شما با چه سیستمی وارد بازی میشید و هدفتون چیه و اینو بدونید همون بارسلونا هم درسته سیستمش بیشتر 4.3.3 هست ولی تفکراتش واسه هر بازی فرق داره هر چند که شرایط بازی های واقعی تا حدی با هتریک فرق داره خلاصه مطلب پیشنهاد میکنم از تاکتیک های متنوع استفاده کنید در ضمن شرط اصلی واسه موفق شدن در هتریک خوب آنالیز کردنه هر چند که هنوز خیلی از دوستان فقط بلدن از یه نوع تاکتیک استفاده کنن و هیچ وقت فکر نمیکنن که کسانی هستن که همیشه به ترکیب بازیهای قبل تیم ها نگاه میکنن


مدیر وبگاه : درسته مقاله کوتاهی بود ولی واسه اولین مقاله ای که یک عضو هتریک واسه ما ارسال کرده خیلی هم خوب بود و واقعا" هشدار خوبی واسه مبتدیان هتریک هست که خیلی سریع حرفه ای بشن از حسین عزیز تشکر میکنم

از همه دوستان هتریکی هم تقاضا دارم اطلاعاتشون رو برای ما بفرستن تا اینجا بزاریم

karim22k بازدید : 131 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

ر دنیای هت‌تریک، بازیکنان واقعاً به اینکه برای چه تیمی بازی می‌کنند یا اینکه چقدر بین تیم‌ها جابه‌جا می‌شوند، توجهی نداشته‌اند. چیزی که وقتی به آن فکر کنید مقداری عجیب به‌نظر می‌رسد! در دنیای واقعی، مدتی زمان می‌برد تا یک بازیکن با جو باشگاه و سایر بازیکنان آشنا شود – اما وقتی با شرایط اخت شد، بازی‌های بهتر وی نیز آغاز می‌شود.

از شروع فصل جدید، مفهوم تازه‌ای به بازی اضافه خواهیم کرد که به «وفاداری» تشبیه می‌شود.

هر چه بازیکنان شما مدت‌زمان بیشتری در تیمتان بمانند، بیشتر به تیمتان دلبسته و وفادار خواهند بود، که در عوض مسلماً روی عملکردشان در زمین مسابقه تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

karim22k بازدید : 99 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

در انجمن‌های هت‌تریک، برای کمک به کاربران و صد البته به‌منظور حفظ جذابیت انجمن‌ها، مدیرانی منصوب شده‌اند (که نام کاربریشان با Mod شروع می‌شود). حین بازدید از انجمن‌ها، همواره قوانین عمومی سایت اجرا می‌شوند، اما در عین حال برخی قوانین نیز برای تقویت روحیه‌ی دوستی در انجمن‌ها به اجرا در می‌آیند. بعضی انجمن‌ها، قوانین مخصوص و بیشتری دارند که همیشه در موضوعی پربیننده در انجمن مربوطه قابل مشاهده خواهند بود. مدیران اختیار صدور انواع مختلف مجازات از قبیل جرایم داخلی تا محرومیت از انجمن را دارند.

ارشد‌ها حق و حقوق مدیریت را نیز دارا هستند و می‌توانند با تخلفات برخورد مستقیم داشته باشند (که می‌تواند منجر به محرومیت کامل از بازی شود). اگر فکر می‌کنید که چون حامی هت‌تریک دارید، محروم نخواهید شد باید بگوییم که سخت در اشتباهید و این امر هیچ تأثیری در تصمیمات اتخاذ شده ندارد. در صورت محروم شدن، قابلیت‌های حامی هت‌تریک قابل استرداد نخواهد بود.

تصمیمات مدیران می‌تواند به مدیرهای بالاتر ارجاع شود که تصمیمات آنها دیگر قابل اعتراض نیستند. لطفاً توجه داشته باشید که در مجازات‌های ارجاع شده به شورای استیناف، فقط یک‌بار زمانی که حکم نهایی صادر شود، قابلیت اِعمالِ تخفیف یا افزایش در مجازات وجود دارد.

karim22k بازدید : 110 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

در هت‌تریک تعدادی ارشد وجود دارند (که نام کاربریشان با پیشوند GM شروع می‌شود). آنها گروهی خاص از کاربران وظیفه‌شناس و ماهر ما هستند که برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد بازی، جلوگیری از تقلب و کمک به کاربرانی که مشکلات مختلفی با تیمشان دارند، تعیین شده‌اند. ارشد‌ها همواره در دسترس هستند، زیرا از کمک کردن به سایرین لذت می‌برند. آنها همچنین در ازای کارشان مزدی نیز دریافت نمی‌کنند.

گاهی اوقات ارشد‌ها باید در رد صلاحیت افرادی که تقلب می‌کنند یا قوانین سایت را زیر پا می گذارند، ایفای نقش کنند. اگر این اتفاق برای شما رخ داد و بر این باور بودید که غیرعادلانه مجازات شده‌اید، حق دارید دلیل اینکه چرا فکر می‌کنید گناهکار نیستید را شرح دهید. اما مهم این است که بدانید همان قوانینی که در یک مسابقه‌ی فوتبال اجرا می‌شوند، در هت‌تریک نیز اعمال می‌گردند.

درست است که می‌توانید علت به تعلیق درآمدن عضویت خود را از ارشد جویا شوید؛ اما وی مجبور نیست که برای همه شواهدش حساب پس بدهد. اگر آنها نحوه‌ی به دام انداختن متقلبان را فاش کنند، در آینده کشف تقلب دشوارتر خواهد شد. ارشد‌ها برای اثبات تقلب‌های ممکن تعهدی ندارند. اما به هر حال وقتی قانع شدند کاربری تقلب کرده، وظیفه دارند عضویت او را به حالت تعلیق درآورند.

ارشد‌ها اختیار صدور چندین شکل مختلف از مجازات، از جریمه‌ی باشگاه گرفته تا اعمال محرومیت کامل از هت‌تریک را دارند.

تصمیمات ارشدها می‌تواند به ارشدهای بالاتر ارجاع شود که تصمیمات آنها دیگر قابل اعتراض نیستند. لطفاً توجه داشته باشید که در مجازات‌های ارجاع شده به شورای استیناف، فقط یک‌بار زمانی که حکم نهایی صادر شود، قابلیت اِعمالِ تخفیف یا افزایش در مجازات وجود دارد.

ما در تیم هت‌تریک، کاملاً از کارکنان خود پشتیبانی می‌کنیم. ارشد‌ها اصول پیشگیری از تقلب را بر اساس قانون با ما در میان می‌گذارند، اما خودمان شخصاً درگیر پرونده‌های معین نمی‌شویم. افرادی که به عنوان مسئول انتخاب می‌شوند، کسانی هستند که ما کاملاً به آنها اعتماد داریم.

برای تماس با یک ارشد لطفاً از صفحه‌ی ارتباط با مسئولان اقدام کنید. خواهشمندیم به‌ هیچ وجه از سیستم پیام‌رسانی داخلی هت‌تریک برای تماس با مسئولان در مورد مشکلات تیمتان استفاده نکنید. در پیام‌رسانی داخلی هت‌تریک آنها به‌عنوان مالک تیم‌هاشان هستند، نه در نقش مسئول هت‌تریک. به‌علاوه، تمام مکاتبات بین مسئولان و کاربران، محرمانه است و باید به آن از منظر مسئله‌ای که فقط به شما و مسئولان مربوط است، نگاه کنید.

karim22k بازدید : 93 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

انجمن‌های هت‌تریک، مهمان‌نامه‌ها، صفحات تیم‌ها و دیگر قسمت‌هایی که برای عموم قابل رؤیت است، نباید مورد استفاده‌ی تبلیغات تجاری قرار گیرند. روح چنین قانونی در این امر نهفته است که شما به‌عنوان یک کاربر هت‌تریک، نباید در معرض مطالبی قرار گیرید که سایر کاربران برای منافع زندگی واقعی خود نوشته‌اند.

این مطلب بدین معنی نیست که حق استفاده از نام شرکت‌ها و کالاها را، هنگام بحث در ارتباط با آن کالا یا شرکت ندارید. اما اگر از این قانون سوءاستفاده کرده و قصد قرار‌دادن پیام‌های تجاری را دارید، ما آنها را پاک کرده، شما را جریمه نموده و حتی از هت‌تریک اخراج خواهیم کرد. بحث کردن آزاد است ولی تبلیغ کردن خیر. این گونه پیام‌ها اسپم شناخته شده و موجب لوث و بی‌ارزش شدن فضاهای عمومی ما می‌شود.

به‌طور کلی در انجمن‌های گفت‌وگوی آزاد، اجازه‌ی طرح موضوعاتی به‌عنوان مثال درباره‌ی سایر سایت‌ها و بازی‌های آنلاین را می‌دهیم. این را نوعی ارائه‌ی خدمات به کاربرانمان در نظر می‌گیریم اما تا زمانی‌که این دریچه را محملی برای استفاده‌های تجاری نکنند. اگر دیگر شرکت‌ها از هت‌تریک به عنوان یک بازار تبلیغات رایگان برای خود استفاده کرده و یا لینک‌های وابسته به خود را در انجمن‌های هت‌تریک قرار دهند، آن شرکت‌ها و کاربرانی که چنین اقداماتی انجام داده‌اند را در لیست سیاه قرار ‌داده و از فعالیتشان جلوگیری خواهیم نمود. متأسفانه تاکنون اتفاقاتی از این دست زیاد داشته‌ایم و نمی‌خواهیم دوباره شاهد چنین مواردی باشیم.

خود هت‌تریک از انجمن‌ها و پیام‌های بازی برای مقاصد فروشندگی یا بازاریابی استفاده نخواهد کرد. اما گاهی اوقات از آنها به‌منظور آگاهی دادن راجع به همکاران خودمان (سایت‌های مشابه) استفاده می‌کنیم. قصد ما از محدود کردن فعالیت در انجمن‌ها، داشتن یک بازی پاک و سالم است. با این حال صدالبته گاهی نیاز پیدا می‌کنیم تا با کاربرانمان در خصوص مساثل دیگر حتی از نوع تجاری به بحث و گفت‌وگو بپردازیم.

karim22k بازدید : 99 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

اگرچه اعتقاد داریم لوگوهایی که دارای پیوند معنایی با تیم‌ها هستند، مناسب‌ترین نوع لوگو به‌شمار می‌روند، با این حال دیدگاه نسبتاً آزادی نسبت به نام و لوگوهایی که برای باشگاه خود انتخاب می‌کنید، داریم. اما به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌ی برخی کاربران از این آزادی در زمینه‌های خلاف (به‌صورت عمد یا غیرعمد) و همین‌طور به‌منظور جلوگیری از اعتراض بانوان، خانواده‌ها و مردم سایر ملل و مذاهب گوناگون، از قرار دادن بعضی نام‌ها و لوگو‌ها جلوگیری خواهد شد. قصد ما این است که هت‌تریک مکانی سرگرم کننده و امن برای تمامی افراد، فارغ از سن، جنسیت، نژاد و مذهبشان باشد.

  • لذا به کار بردن لوگو یا اسامی تیم‌هایی با مضامین توهین‌آمیز، نژادپرستانه، تبعیض‌گونه (نسبت به گروه‌ خاص یا...) مرتبط با سازمان‌های مدافع نژادپرستی، تروریستی، فاشیستی و موارد شبیه به آن کاملاً ممنوع می‌باشد.
  • استفاده از مضامین واضح جنسی، شامل تصاویر برهنه و تصاویر نیمه‌برهنه یا تحریک آمیز جنسی قدغن است. افراد باید لباس‌های شایسته به تن داشته باشند.
  • همچنین ترویج فعالیت‌های جنایت‌کارانه یا تشویق به استفاده از کالاهای غیرقانونی، مجاز نمی‌باشد.

karim22k بازدید : 87 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

شما می‌توانید کارهای زیادی در هت‌تریک انجام دهید، اما به‌منظور اینکه هت‌تریک برای تمام افراد جذاب باقی بماند، داشتن قوانینی در مورد نحوه‌ی رفتار، ضروری به نظر می‌رسد. این قوانین کاملاً ساده و بدیهی هستند، و تمام بخش‌های سایت را شامل می‌شوند. هر فردی که این قوانین را رعایت نکند، بی‌درنگ از هت‌تریک اخراج خواهد شد. توجه داشته باشید که ارشدها به‌تنهایی قدرت تصمیم‌گیری در ارتباط با قانون‌شکن‌ها را دارند.

انجام دادن هریک از فعالیت‌هایی که در زیر بیان شده است، برای شما به عنوان یک کاربر هت‌تریک اکیداً ممنوع است.

  • فرستادن پیام‌های تهدید کننده و توهین‌آمیز به وسیله‌ی سیستم پیام خصوصی، مهمان‌نامه و دیگر موارد به سایر کاربران یا در انجمن‌های هت‌تریک؛ ارسال اسپم به کاربران یا در انجمن‌ها؛ فرستادن پیام‌های تبلیغاتی؛ درخواست بازی دوستانه و درخواست حمایت به کاربرانی که تمایلی به دریافت چنین پیام‌هایی ندارند و رفتارهایی که با بی‌حرمتی و دشنام همراه باشند؛ همه و همه ممنوع است.

karim22k بازدید : 98 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
لیگ قهرمانان هت‌تریک، یک تورنمنت بین‌المللی بین قهرمانان لیگ یک و جام‌حذفی همه‌ی کشورهاست. این رقابت‌ها در طی چهار هفته پیگیری و از هفته‌ی چهارم هر فصل آغاز می‌گردند. بازی‌ها رأس ساعت ۲۰:۰۰ (به وقت هت‌تریک) و در روزهای دوشنبه و پنج‌‌شنبه برگزار می‌شوند.

برنامه‌ی بازی‌ها

۲۵۶ تیم می‌توانند در لیگ قهرمانان بازی کنند که در هشت مرحله برگزار می‌شود و قرعه‌کشی هر مرحله نیز به‌صورت کاملاً تصادفی صورت می‌گیرد. بازی‌های نیمه‌نهایی و نهایی لیگ قهرمانان در زمین‌های بی‌طرف برگزار می‌شود.

اگر تعداد تیم کافی برای برگزاری بازی‌های مرحله‌ی اول وجود نداشته باشد، بعضی از تیم‌های خوش شانس (که به‌طور تصادفی انتخاب می‌شوند) مرحله‌ی اول را استراحت و بازی‌ها را از مرحله دوم آغاز می‌کنند. در صورتی که هرکدام از تیم‌های فاتح جام حذفی یا لیگ برتر، مدیر خود را از دست بدهند (یا مدیرشان عوض شود)، ممکن است نتوانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند. اگر تیمی در یک فصل، هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شود، تنها تیم شرکت کننده از آن کشور در لیگ قهرمانان خواهد بود.

قوانین خاص مسابقات

این رقابت‌ها قوانین خاصی دارند:

کارت‌ها و مصدومیت‌ها: کارت‌ها محاسبه نمی شوند (البته قطعاً کارت قرمز در بازی باعث اخراج خواهد شد)، اما مصدومیت در دیدار‌های لیگ قهرمانان وجود دارد.

نگرش تیم: بازی کردن به صورت «بازی فصل» یا به صورت «بازی دست‌گرمی» باعث افزایش یا کاهش روحیه‌ی تیم به اندازه دیگر بازی‌ها نمی‌شود. اما تأثیر آن در جریان بازی همانند بازی‌های عادی است.

تمرینات: مسابقات لیگ قهرمانان، تأثیری در تمرین بازیکنان ندارد.

درآمد لیگ قهرمانان

تیم‌های میزبان و میهمان درآمد حاصل از بلیت‌فروشی را ۵۰/۵۰ بین خود تقسیم می‌کنند. تیم‌های برتر رقابت‌ها نیز جوایزی خواهند گرفت. مجموع جوایز درست همانند بازی‌های جام حذفی است و به ۱۶ تیم نهایی اعطا می‌شود.


karim22k بازدید : 91 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
همانند دنیای واقعی، در هت‌تریک نیز تیم‌ ملی وجود دارد با این تفاوت که اینجا سرمربی تیم را خود کاربران انتخاب می‌کنند. هر کشور در هت‌تریک، یک تیم ملی بزرگسالان و یک تیم ملی جوانان (بازیکنان ۲۰ سال به پایین) دارد و این یعنی هر کشور، دو سرمربی تیم ملی دارد که با رأی کاربران آن سرزمین انتخاب می‌شوند.

جام جهانی

جام جهانی، هر دو فصل یک‌بار با برگزاری بازی‌های دور مقدماتی آغاز می‌شود. پس از برگزاری این دور، چهره‌ی ۳۲ تیم راه‌یافته به دور نهایی مشخص می‌شود. در مرحله‌ی نهایی، این تیم‌ها در گروه‌های چهارتیمی با هم به رقابت می‌پردازند که از هر گروه، دو تیم به دور بعد راه پیدا می‌کند؛ این کار تا سه مرحله ادامه می‌یابد و در نهایت چهار تیم به مرحله‌ی حذفی می‌رسند که برگزار کننده‌ی دیدارهای نیمه‌نهایی و در نهایت دو تیم پیروز، برگزار کننده‌ی مسابقه‌ی فینال هستند. جام‌جهانی جوانان نیز یک فصل بعد از بزرگسالان و به همین منوال برگزار می‌شود.

سیدبندی دور مقدماتی بر اساس رنکینگ تیم‌ها در هت‌تریک محاسبه می‌شود که به نتایج تیم در دور قبلی جام جهانی بستگی دارد. وقتی جام جهانی برگزار نمی‌شود، تیم‌ها می‌توانند بازی دوستانه برگزار کنند.


karim22k بازدید : 110 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

اگر در حال بازی در جام حذفی نیستید و می‌خواهید به تمام بازیکنانتان در پست خودشان تمرین دهید، انجام بازی دوستانه، گزینه‌ی خوبی است. بازی‌های دوستانه اغلب برای بازی دادن به ذخیره‌ها و تمرین استفاده می‌شود. در عین حال می‌تواند راه خوبی برای آزمایش و تمرین ترکیب‌ها و دستورات جدید تیمی باشد. حتی برای رقابت هم که شده می‌توانید با یک دوست صمیمی، مسابقه‌ی دوستانه برگزار کنید.

برگزاری یک مسابقه‌ی دوستانه

راحت‌ترین راه برای رزرو یک بازی دوستانه این است که تیمتان را به سیستم اشتراک بازی‌های دوستانه در صفحه‌ی بازی دوستانه اضافه کنید. ابتدا نوع مسابقه و حریفی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سیستم به صورت خودکار برای شما یک مسابقه‌ی دوستانه، رزرو خواهد کرد (به محض آنکه تیمی که شرایط مورد نظر شما را داشته باشد، پیدا شود).

در صورتی که از جام حذفی اوت شده باشید و قبلاً بازی دوستانه‌ای رزرو نکرده باشید، می‌توانید هر تیمی را که بازی ندارد، به مسابقه‌ی دوستانه دعوت کنید. شاید نتوانید با برخی تیم‌ها به دلیل تنظیماتشان یا وضعیت مدرک مربیگری مدیر تیم، بازی دوستانه برگزار کنید. تمام دعوت‌ها به مسابقات دوستانه (چه شما دعوت کرده‌ یا دعوت شده‌ باشید) در صفحه‌ی «بازی‌های دوستانه» دیده می‌شوند. هر گاه یک بازی دوستانه ترتیب داده شد، در فهرست مسابقات شما ظاهر می‌گردد و می‌توانید ترکیب تیمتان را برای این بازی بچینید.

karim22k بازدید : 101 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

قهرمانی در جام حذفی، اعتبار و وجهه‌ی زیادی برایتان به ارمغان می‌آورد. هواداران تیم، همان اندازه که به لیگ بها می‌دهند، بازی‌های جام حذفی نیز برایشان اهمیت دارد. بازی در جام حذفی فرصت خوبی است برای تیم‌ها تا درآمد بیشتری کسب کنند. هر چه جمعیت حاضر در ورزشگاه بیشتر باشد، درآمد بالاتری به دو تیم می‌رسد. بنابراین حضور در بازی‌های جام حذفی و صعود به مراحل بالاتر، معامله‌ای پُرسود برایتان خواهد بود مخصوصاً اگر در دسته‌های پایین، تیم دارید. تمام تیم‌های یک کشور، حق حضور در جام حذفی را ندارند. تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در جام، با توجه به جمعیت کاربری هر کشور بین ۱۲۸ تا ۳۲۷۶۸ تیم است. فرمول جام حذفی در هت‌تریک بدین شکل است که تیم‌های بسیار پایین در رده‌بندی کشوری، احتمالاً نمی‌توانند در جام شرکت کنند؛ به عنوان مثال در کشوری که ۶۸۰ تیم دارد، تنها ۵۱۲ تیم برتر آن می‌توانند در جام حذفی شرکت کنند یا در کشوری با ۱۰۹۲۰ تیم، ۸۱۹۲ تیم اجازه‌ی شرکت در جام حذفی را خواهند داشت.

karim22k بازدید : 139 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

هر فصل در هت‌تریک ۱۶ هفته به طول می‌انجامد: ۱۴ دور مسابقات لیگ (هشت تیم در هر گروه که دو بار با هم بازی می‌کنند)، یک هفته برای بازی‌های انتخابی و یک هفته بدون هیچ‌گونه فعالیت در لیگ.

ساختار دسته‌ها

تعداد سطوح لیگ‌ها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، اما ساختار اصلی همیشه مشابه است. به عنوان نمونه سیستم دسته‌بندی ایتالیا به این صورت است:

یک دسته I (سری آ) دارد.
چهار دسته II یعنی (II.1، II.2، II.3 و II.4) دارد.
۱۶ دسته III یعنی (III.1، III.2 و... تا III.16) دارد.
۶۴ دسته IV یعنی (IV.1، IV.2 و... تا IV.64) دارد.
۲۵۶ دسته V یعنی (V.1، V.2 و... تا V.256) دارد.
۱۰۲۴ دسته VI یعنی (VI.1، VI.2 و... تا VI.1024) دارد.
۱۰۲۴ دسته VII یعنی (VII.1، VII.2 و... تا VII.1024) دارد.
۲۰۴۸ دسته VIII یعنی (VIII.1، VIII.2 و... تا VIII.2048) دارد.
۲۰۴۸ دسته IX یعنی (IX.1، IX.2 و... تا IX.2048) دارد.
۴۰۹۶ دسته X یعنی (X.1، X.2 و... تا X.4096) دارد.
۴۰۹۶ دسته XI یعنی (XI.1، XI.2 و... تا XI.4096) دارد.

توجه داشته باشید که از دسته VI به بالا، تعداد گروه‌ها، هر دو دسته یک‌بار، دو برابر می‌شود.

karim22k بازدید : 154 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

با استخدام بازیكنان جوان، می‌توانید بازیكنان جدیدی به تیم بزرگسالان خود بیاورید. این كار را می‌توان به دو طریق انجام داد:

  • استخدام یك بازیكن مستقیماً از خارج باشگاه به تیم بزرگسالان كه توسط شبکه‌ی استعدادیابی انجام می‌شود.
  • ایجاد آكادمی‌ فوتبال جوانان، استخدام استعدادها و پرورش آنها. در این روش می‌توانید با دیگر تیم‌های جوانان در لیگ‌های عمومی ‌یا خصوصی مسابقه داده و سرانجام استعدادهای آینده‌دار خود را به تیم بزرگسالان دعوت كنید.

دعوت تصادفی بازیكنان از خارج به تیم بزرگسالان یك روش ساده و مؤثر برای به‌دست آوردن بازیكن جدید است. اداره‌ی آكادمی‌ جوانان دردسر بیشتری دارد اما لذت آن هم بیشتر است.

تنها از یک روش می‌توانید استفاده كنید. اگر آكادمی‌ جوانان دارید دیگر نمی‌توانید از شبکه‌ی استعدادیابی، بازیكن جوانی به تیم خود دعوت كنید. هر چند، هزینه‌های آکادمی شما به‌عنوان سرمایه‌گذاری شبکه‌ی استعدادیابی نیز محسوب می‌شود و این، کارِ شما را راحت‌تر می‌کند که اگر خواستید آکادمی جوانان را تعطیل کرده و از شبکه‌ی استعدادیابی به جای آن استفاده کنید.


karim22k بازدید : 142 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

بازار نقل و اتنقالات جایی است كه در آن می‌توانید بازیكنان جدیدی پیدا كنید یا بازیكنی را كه نمی‌خواهید، بفروشید. شما حداکثر می‌توانید ۵۰ بازیکن در یک زمان در تیم خود داشته باشید. صفحه‌ی نقل و انتقالات، شما را در جریان تمام بازیکنانی که برای فروش گذاشته‌اید یا آنهایی که تمایل به خریدشان داشته‌اید و قیمت پیشنهادی‌تان را ارائه کرده‌اید، قرار می‌دهد. این صفحه همچنین نقل و انتقالات بازیكنان قبلی‌تان در تیم‌های دیگر كه درصدی از مبلغ انتقالشان به شما می‌رسد را نشان می‌دهد.

فروش بازیکن

برای فروش یک بازیکن، باید نامش را وارد فهرست فروش باشگاه کنید؛ کاری که از صفحه‌ی خود بازیکن می‌توانید انجام دهید. در آن قسمت کافی است قیمت موردنظرتان را مشخص کنید تا وی در فهرست فروش باشگاه قرار گیرد. بازیکنی که قصد فروش وی را دارید باید حداقل یک بازی برایتان به میدان رفته باشد؛ همچنین نمی‌توانید یک بازیکن را بیش از تعداد بازی‌هایی که برایتان انجام داده، در فهرست فروش قرار دهید.

karim22k بازدید : 143 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

مدیریت یک تیم فوتبال که فقط تمرین و تاکتیک نیست و روان‌شناسی هم در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم شما می‌خواهد در مسابقات پیروزی کسب کند و بازیکنانتان باید به توانایی‌شان اعتقاد داشته باشند. روان‌شناسی تیم بر نتایجی که در مسابقات مختلف می‌گیرید، تأثیر مستقیم دارد و در سمت مقابل، نتایجی که تیم می‌گیرد نیز بر روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان اثر می گذارد.

روحیه‌ی تیمی

جو حاکم بر باشگاه، تأثیر بالایی روی عملکرد تیم شما دارد. روحیه‌ی تیمی بر عملکرد هافبک‌های شما تأثیر می‌گذارد، و هر چه روحیه‌ی تیم شما بیشتر باشد، هافبک‌هایتان بهتر ظاهر می‌شوند. این امر، به نوبه‌ی خود میزان مالکیت توپی که به‌دست خواهید آورد را تعیین می‌کند. موارد زیادی در افزایش یا کاهش روحیه‌ی تیمی دخیل هستند اما به‌طور خاص قدرت رهبری مربی تیم، نگرشی که برای هر بازی انتخاب می‌کنید (بازی فصل، بازی دست‌گرمی)، نقل و انتقالات باشگاه و تعداد روان‌شناس‌های تیم از موارد مهم اثرگذار بر روحیه‌ی تیمی هستند.

karim22k بازدید : 128 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

همان‌طور که در بخش «ترکیب چیدن» ذکر شد، اگر یکی از بازیکنانتان مصدوم شود، بازیکن جایگزین، به‌صورت خودکار وارد زمین می‌شود. اما می‌توانید پیش‌شرط تعویض نیز برای بازی تعیین کنید.

تعویض‌های از پیش تعیین شده

می‌توانید برای تغییر تاکتیکی یا فقط برای جایگزین کردن یک بازیکن خسته با بازیکنی تازه نفس، دست به تعویض بزنید. برای مثال می‌توانید یک مهاجم بیرون کشیده و یک مدافع به خط دفاعی اضافه کرده تا نتیجه را حفظ کنید؛ و یا اگر عقب هستید، می‌توانید یک مدافع کم کرده و مهاجمی تازه‌نفس وارد زمین نمایید. همچنین می‌توانید به بازیکنان، دستورات فردی بدهید.

karim22k بازدید : 319 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

برای هر بازی می‌توانید یک تاکتیک تعیین کنید. هر تاکتیک نیز مزایا و معایب خاصی دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب خود بسیار دقت کنید. در هت‌تریک، شش نوع تاکتیک داریم (به غیر از عادی). اگر تاکتیکی معین نکنید، تیمتان «عادی» بازی خواهد کرد.

مهارت تاکتیکی

اينکه چقدر در اجراي يک تاکتیک مهارت داريد، به توانایی‌های تاکتيکیِ مورد نیاز برای همان تاکتیک بستگی دارد. مهارت اجرای یک تاکتیک، با احتساب مجموع مهارت‌های مختلف تمام بازيکنانی که در بازی شرکت می‌کنند به همراه مقدار تجربه‌ی آنها، محاسبه می‌شود.

میزان تأثیرگذاری مهارت تاکتیکی، به مهارت اصلی بازیکنان تیمتان و نیز بازیکنان حریف بستگی دارد. مهارت اصلی، مهم‌ترین مهارت مورد نیاز برای بازی در هر پُست است؛ برای اطلاعات بیشتر لطفاً فصل «بازیکنان: مهارت‌ها» را مطالعه کنید. این بدان معناست که عملکرد تاکتیکی «خوب» در حالتی که میانگین مهارت اصلی بازیکنان شما (و تیم حریف) «خوب» است مؤثرتر خواهد بود نسبت به حالتی که این میانگین، «استثنایی» باشد.

karim22k بازدید : 161 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

در این بخش با دو عامل تأثیرگذار در مسابقه بیشتر آشنا می‌شویم: اینکه چگونه می‌توان از ضربات ایستگاهی به گل رسید و چطور باید از «اتفاقات ویژه» در طول بازی، به سود خود بهره جست.

ضربات ایستگاهی

بعضی از موقعیت‌ها در طول بازی از روی ضربات ایستگاهی خلق می‌شوند. مانند فوتبال واقعی اگر بازیکنان تیمتان در ضربات ایستگاهی مهارت داشته باشند، می‌توانید امتیازات زیادی را از این طریق جمع کنید. دو نوع ضربه‌ی ایستگاهی داریم: مستقیم و غیرمستقیم.

karim22k بازدید : 175 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

تجربه‌ی بازی با هر سیستم

تیم شما می‌تواند هر سیستمی را که اراده کنید، بازی کند. اما اگر بازیکنان، تجربه‌ی کافی در آن سیستم را نداشته باشند، ممکن است که در بازی سردرگم شوند و کمتر از توان واقعی خود بازی کنند. برای کسب تجربه در یک سیستم و جلوگیری از سردرگمی، تیم به مقداری تمرین نیاز دارد. هر بار که از یکی از سیستم‌ها استفاده ‌کنید، مقداری تجربه در آن کسب می‌نمایید (بازی‌های رقابتی و دوستانه به یک اندازه محاسبه می‌شوند)؛ این تجربه بر اساس دقایق بازی با آن سیستم، حساب می‌شود (حداکثر ۹۰ دقیقه برای هر بازی)، دقیقاً مانند تمرین. با وجود این، کسب تجربه در سطوح بالا، سخت‌تر می‌شود. اگر از یک سیستم معین استفاده نکنید، تجربه‌ی بازی با آن، به مرور زمان کاهش می‌یابد. همچنین هر زمان بازیکنی را بفروشید خطر از دست دادن تجربه‌ی سیستم وجود دارد.


karim22k بازدید : 95 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

کارکنان به شما كمك می كنند كه مسائل مختلفی را در باشگاه خود مدیریت كرده و پیشرفت کنید. بدین منظور متخصصان گوناگونی وجود دارند که می‌توانند به تیم کمک کنند.

کمک‌مربی: فرم بازیکنان و میزان اثربخشی تمرینات را در جلسات تمرینی بهبود می‌بخشد؛ مانند وقتی که مربی ماهرتری داشته باشید.

فیزیوتراپ: باعث كاهش احتمال مصدومیت می‌شود.

دکتر: به بهبودی سریع‌تر بازیكنان مصدوم كمك می‌كند.

روانشناس: اعتماد به نفس و تا حدی سطح روحیه‌ی تیم را افزایش می‌دهد.

سخنگو: رفتار اسپانسرها و حامیان را نسبت به تیم، بهبود می‌بخشد.

تأثیر كاركنان

تأثیر هر كارمند اضافی در یک تخصص خاص، پله‌پله كاهش می‌یابد. دو نفر از یك نفر بهتر و چهار نفر از دو نفر بهترند. اما مقدار تأثیر، دقیقاً دو برابر نیست. نمی‌توانید بیش از ۱۰ کارمند در یک شغل خاص، استخدام کنید. همچنین تعداد کل کارمندان شما نیز نمی‌تواند بیش از ۳۰ نفر باشد.

مدیریت كارکنان و هزینه‌ها

هر كارمند 18 000 000 Rial در هفته برای شما هزینه دارد و اگر بخواهید كارمندی را اخراج كنید، مقدار هزینه‌ی آن نیز 18 000 000 Rial خواهد بود. وقتی کارمندی استخدام می‌کنید، به‌مدت یک ‌هفته (۷ روز) نمی‌توانید در آن شغل، هیچ کارمندی را اخراج نمایید. برای مدیریت كارکنان به صفحه‌ی «باشگاه» مراجعه کنید.

karim22k بازدید : 189 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

باشگاه شما با یک ورزشگاه کوچک شروع به کار می‌کند که در طول فعالیت در هت‌تریک، می‌توانید آن‌را توسعه دهید. در صفحه‌ی ورزشگاه، جزئیات بیشتری در این خصوص مشاهده خواهید کرد.

درآمدها و هزینه‌ها

ورزشگاه شما دارای چهار نوع جایگاه است که هر کدام درآمد و هزینه‌ی نگه‌داری مربوط به خود (که هر هفته باید پرداخت شود) را دارند.

    درآمد       هزینه‌ی هفتگی
سکوها   65 000 Rial          5 000 Rial
صندلی‌های اصلی 95 000 Rial 7 000 Rial
صندلی‌های قسمت سرپوشیده 180 000 Rial 10 000 Rial
جایگاه ویژه 325 000 Rial 25 000 Rial

karim22k بازدید : 114 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (4)
این دو گروه تأثیر زیادی در میزان درآمد شما دارند؛ بنابراین توصیه می‌شود روابط خوبی با آنها داشته باشید و سعی کنید از شما راضی باشند؛ در پایان نتیجه‌اش را خواهید دید.

وضعیت هواداران

تعداد اعضای باشگاه هواداران، نقش زیادی در میزان درآمد باشگاه دارد. هر چند آنها مبلغی را به عنوان حق عضویت در ابتدای هر فصل پرداخت می‌کنند، ولی مهم‌تر از همه، روحیه‌ی آنهاست که تاثیر زیادی بر درآمد حاصل از بلیت‌فروشی بازی‌های خانگی دارد.

آسان‌ترین راه بالا نگه داشتن رضایت هواداران و جذب بیشتر آنها، این است که توقعات آنان را برآورده کنید. میزان رضایت هواداران را می‌توانید در صفحه‌ی هواداران ببینید.


karim22k بازدید : 107 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
به عنوان مدیر، مسئولیت اقتصاد باشگاه نیز بر عهده‌ی شماست و هنگام آپدیت هفتگی، درآمد باشگاه را جمع‌آوری کرده و مخارج را می‌پردازید (برای آگاهی از زمان دقیق این رخداد، به صفحه‌ی اطلاعات کشوری مراجعه کنید). برای مثال اگر با هزینه‌ی 100 000 000 Rial بازیکنی را بخرید، او بلافاصله در اختیارتان قرار می‌گیرد و موجودی «خریدهای جدید» تیم به اندازه‌ی 100 000 000 Rial افزایش خواهد یافت. مهم‌ترین چیزی که باید بدانید این است که صفحه‌ی حسابداری، بودجه‌ی تیم شما را نشان می‌دهد و عدد داخل پرانتز، نشان‌دهنده‌ی بودجه‌ی هفته‌ی آینده‌ی شماست (بعد از آپدیت هفتگی).

درآمد‌ها و مخارج

در صفحه‌ی حسابداری می‌توانید بودجه‌ی هفته‌ی جاری و وضعیت مالی تیم در هفته‌ی قبل را مشاهده کنید. مواردی که در صفحه‌ی مذکور خواهید دید، عبارت‌اند از:


karim22k بازدید : 118 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (1)

مربی شما شخص مهمی است که وظیفه‌ی تمرین دادن و ایجاد انگیزه در بازیکنان را بر عهده دارد.

توانایی‌های مربی

مهارت: یک مربی ماهر، روش‌های تمرینی مناسب برای بهبود وضعیت بازیکنان را می‌داند. هر چه مربی ماهر‌تر باشد، تمرینات مؤثرتر خواهد بود. درجه‌ی مهارت یک مربی هیچ وقت بیشتر از عالی نخواهد بود؛ به علاوه تیم‌های جدید برای شروع، یک مربی با درجه‌ی ضعیف خواهند داشت.

رهبری: علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های تمرینی، مربی منبعی برای ایجاد انگیزه در بازیکنان است. اگر او رهبر خوبی باشد، عموماً روحیه‌ی تیمی هم بهتر خواهد بود.

karim22k بازدید : 533 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

هر هفته می‌توانید تعیین کنید که بازیکنان شما در جلسه‌ی تمرینی پایان هفته چه تمرینی را انجام دهند. با توجه به کشوری که در آن حضور دارید، اثرات تمرین هفتگی معمولاً در طول به‌روز رسانی تمرینات در پنجشنبه و جمعه ظاهر می‌شوند (در کشور ایران جمعه). نوع تمرین انتخاب شده هنگام شروع به‌روز رسانی، همان تمرینی است که آن هفته انجام خواهد شد. تغییر در فرم فعلی و فرم ذاتی بازیکنان نیز در همین زمان صورت می‌گیرد.

karim22k بازدید : 85 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

یافتن تركیب مناسب، بزرگ‌ترین مأموریت شما در هت‌تریك است. در این بخش و بخش‌های دیگر مربوط به مسابقه، به این موضوع كه چگونه مهارت بازیكنان در یك مسابقه به كار می‌آید، می‌پردازیم. همچنین مقدمات و مهم‌ترین چیزهایی كه باید بدانید را خواهیم گفت.

اصول شبیه‌سازی یك مسابقه

در نیمی از حمله‌هایی كه رخ می‌دهند، نقش هافبك‌ها کاملاً مشهود است. تیمی با هافبك‌های قوی‌تر (و طبیعتاً مالكیت توپ بیشتر) حملات بیشتری روی دروازه‌ی حریف خواهد داشت. وقتی تیمی حمله می‌كند، تصمیم گرفته می‌شود كه حمله از چه نوعی باشد. سه نوع حمله داریم (سمت راست، سمت چپ، وسط) و همچنین ضربات ایستگاهی (ضربات آزاد و پنالتی). تیم مهاجم در هر منطقه تلاش می‌كند بر حریف غلبه کند.

karim22k بازدید : 120 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

به عنوان مربی تیم، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید تیمتان چطور بازی کند و از چه ترکیبی استفاده ‌نماید. قبل از هر مسابقه، از طریق صفحه‌ی چیدمان که در مقابل فهرست مسابقات قرار دارد، ترکیب خود را ارسال می‌کنید. چیدمان هر مسابقه باید حداقل تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع بازی، ارسال شده باشد؛ البته به یاد داشته باشید که ممکن است ساعت داور با ساعت شما یکی نباشد؛ بنابراین حتی‌الامکان از چیدن ترکیب در آخرین دقیقه، خودداری کنید. همچنین می‌توانید یک ترکیب را به عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید (که پیشنهاد می‌کنیم محض احتیاط این کار را انجام دهید). هت‌تریک این ترکیب را برای بازی‌های بعدی شما در نظر می‌گیرد؛ اما می‌توانید بسته به شرایط خاص هر بازی، آن را تغییر دهید.

karim22k بازدید : 192 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

سن:

شما می‌توانید سن دقیق هر بازیکن را در صفحه‌ی خود بازیکن ببینید. یک سال هت‌تریک برابر با ۱۱۲ روز است؛ بنابراین سن هر بازیکن با دو عدد (مثلا ۲۳ سال و ۵۶ روز)، که عدد دوم از ۰ تا ۱۱۱ می‌باشد، نشان داده می‌شود.

شخصیت بازیکن:

هر بازیکن، ویژگی‌های شخصیتی مختص به خود را دارد و می‌تواند بداخلاق یا خوش‌‌اخلاق، رهبر یا گوشه‌گیر و عصبی یا آرام باشد. در حال حاضر شخصیت بازیکن تاثیر زیادی در بازی ندارد. ولی برای مثال عاقلانه‌تر این است که کاپیتان را کسی انتخاب کنید که قدرت رهبری خوبی داشته باشد. اطلاعات بیشتر راجع به تأثیر شخصیت بازیکنان در بازی را می توانید در صفحه‌ی روانشناسی ببینید.

karim22k بازدید : 126 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
هر بازیکن، هشت مهارت اصلی دارد؛ علاوه بر آنها چند عامل دیگر نیز در عملکرد او در موقعیت‌های متفاوت تاثیرگذارند. ابتدا نگاهی کوتاه به مهارت‌های مختلف می‌اندازیم:
قدرت بدنی: مشخص می‌کند که توان بدنی بازیکن در جریان یک بازی، چقدر است.
بازی‌سازی: توانایی کنترل توپ و تبدیل آن به موقعیت‌های گلزنی.
گلزنی: توانایی به ثمر رساندن موقعیت‌های گل.
بازی در جناحین: توانایی نفوذ و گلزنی از جناحین.
دروازه‌بانی: قدرت جلوگیری از ورود توپ به دروازه.
پاس: بازیکنانی که می‌دانند چطور پاس‌های تعیین‌کننده بدهند، کمک بزرگی برای حمله‌ی تیم هستند.
دفاع: توانایی متوقف کردن حملات حریف.
ضربات ایستگاهی: مهارت لازم در زدن ضربات آزاد، کرنر و پنالتی.

karim22k بازدید : 97 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

هت‌تریک، بازی‌ای است که در آن می‌توانید تیم مجازی خود را در رقابت با دیگر کاربران از سراسر جهان، به سمت موفقیت و افتخار رهنمون سازید.

هت‌تریک بازی ساده‌ای است؛ به‌راحتی می توانید اصول بازی را بفهمید. حتی با یک یا دو بار سرزدن در هفته نیز، می‌توانید آنرا ادامه دهید (اما امیدواریم شما را بیشتر ببینیم). هدف، شکست دادن نیست، بلکه رقابت با دیگر شرکت کنندگان است. البته در این حین، ممکن است با آنها طرح دوستی نیز بریزید. این مسأله، هت‌تریک را تبدیل به یک بازی اجتماعی می‌کند.


درباره ما
Profile Pic
این وبگاه در پیرو بالا بردن اطلاعات کاربران فارسی زبان سایت مربیگری آنلاین هتریک ایجاد شده و هیچ گونه دنیای مجازی ندارد بلکه شما برای ثبت نام در دنیای مجازی مربیگری باید در سایت رسمی هتریک www.hattrick.org ثبت نام کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 18,917