loading...
وبگاه تخصصی مربیگری آنلاین هتریک در ایران
karim22k بازدید : 141 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)

بازار نقل و اتنقالات جایی است كه در آن می‌توانید بازیكنان جدیدی پیدا كنید یا بازیكنی را كه نمی‌خواهید، بفروشید. شما حداکثر می‌توانید ۵۰ بازیکن در یک زمان در تیم خود داشته باشید. صفحه‌ی نقل و انتقالات، شما را در جریان تمام بازیکنانی که برای فروش گذاشته‌اید یا آنهایی که تمایل به خریدشان داشته‌اید و قیمت پیشنهادی‌تان را ارائه کرده‌اید، قرار می‌دهد. این صفحه همچنین نقل و انتقالات بازیكنان قبلی‌تان در تیم‌های دیگر كه درصدی از مبلغ انتقالشان به شما می‌رسد را نشان می‌دهد.

فروش بازیکن

برای فروش یک بازیکن، باید نامش را وارد فهرست فروش باشگاه کنید؛ کاری که از صفحه‌ی خود بازیکن می‌توانید انجام دهید. در آن قسمت کافی است قیمت موردنظرتان را مشخص کنید تا وی در فهرست فروش باشگاه قرار گیرد. بازیکنی که قصد فروش وی را دارید باید حداقل یک بازی برایتان به میدان رفته باشد؛ همچنین نمی‌توانید یک بازیکن را بیش از تعداد بازی‌هایی که برایتان انجام داده، در فهرست فروش قرار دهید.

این محدودیت شامل بازیکنانی که از تیم جوانان به بزرگسالان انتقال داده شده‌اند و یا بازیکنانی که از همان ابتدا عضو تیمتان بوده‌اند، نمی‌شود. یک بازیکن قبل از انتقال به باشگاه جدیدی که بالاترین قیمت را پیشنهاد داده (البته اگر پیشنهادی در کار باشد)، به مدت سه روز در فهرست فروش می‌ماند. بازیكن فروخته شده تنها در یک صورت بلافاصله پس از پایان نقل و انتقال، به تیم جدید منتقل نمی‌شود؛ اگر هرکدام از تیم‌های خریدار یا فروشنده در حال برگزاری مسابقه باشند، بازیکن خریداری شده پس از سوت پایان مسابقه به تیم خریدار منتقل می‌شود و از آن لحظه به بعد می‌تواند برای آن تیم بازی کند. اگر خریداری برای بازیكن پیدا نشود، او در باشگاه می‌ماند. به خاطر داشته باشید زمانی كه بازیكنی را در فهرست فروش قرار دادید، دیگر نمی‌توانید نظر خود را تغییر دهید. اگر بر تغییر نظر خود اصرار دارید بهترین راه این است كه بازیكنتان را خودتان بخرید.

خرید بازیکن

برای خرید بازیکن باید به بازار نقل و انتقالات مراجعه کنید: بدین منظور می‌توانید از گزینه‌ی نقل وانتقالات که زیر منوی باشگاهتان قرار دارد اقدام کنید؛ یا از منوی «جهان» روی جست‌وجوی بازیکن کلیک کنید و یا اصلاً از آیکن جست‌وجوی بازیکن که در میانبرهای بالا سمت چپ صفحه وجود دارد، استفاده نمایید. حال بازیکن موردنیاز خود را جست‌وجو کرده و سپس در فهرستی که سایت به شما نشان می‌دهد، برای خریدن یک بازیکن خاص، روی نام وی کلیک کرده و وارد صفحه‌ی آن بازیکن ‌شوید. اکنون باید پیشنهادتان را به اندازه‌ی 10 000 000 Rial یا دو درصد مقدار آخرین پیشنهاد داده شده، افزایش دهید (هر کدام که بیشتر است). اگر قیمتی برای بازیکن پیشنهاد داده نشده باشد، می‌توانید به اندازه‌ی همان قیمت پایه‌ای که فروشنده آن را برای فروش گذاشته، پیشنهاد دهید با مشروط بر اینکه قیمت پیشنهادی‌تان برابر یا مساوی 10 000 000 Rial باشد. توجه كنید كه مجموع مبلغ پیشنهادهایی كه می‌دهید به علاوه‌ی دستمزد بازیكنانی كه پیشنهاد خرید داده‌اید نباید شما را بیشتر از 2 000 000 000 Rial بدهكار كند. (به یاد داشته باشید که بلافاصله بعد از خرید یك بازیكن، باید اولین دستمزدش را پرداخت كنید).

تا قبل از زمان اتمام مزایده‌ی بازیكن، می‌توانید پیشنهاد خرید بدهید. اگر كسی در كمتر از سه دقیقه مانده به زمان اتمام مزایده، پیشنهادی بدهد؛ در همان لحظه، مزایده به‌مدت سه دقیقه‌ی دیگر تمدید می‌شود

وقتی می‌خواهید بازیكنی بخرید اطلاعات مربوط به مهارت‌ها، شخصیت بازیكن و... كمك بزرگی به شما می‌كند. همچنین می‌توانید از گزینه‌ی «قیمت تقریبی این بازیكن» استفاده كنید تا ببینید بازیكنان مشابه وی، اخیراً با چه قیمت‌هایی فروخته شده‌اند.

سهم واسطه و باشگاه مادر

هزینه‌ی قرار دادن هر بازیكن در فهرست فروش 10 000 000 Rial است. بعد از پایان هر معامله، واسطه، باشگاه مادر و باشگاه قبلی بازیكن هر كدام سهم خود را از مبلغ فروش می‌گیرند. در صفحه‌ی بازیكن، می‌توانید ببینید كه در صورت فروش وی، چه مقدار از مبلغ فروش، سهم شما خواهد بود. اصول آن به شرح زیر است:

مبلغی كه واسطه می‌گیرد، بستگی به مدت زمانی دارد كه بازیكن در تیم شما بوده است.

همواره دو درصد از مبلغ فروش، سهم باشگاه مادر است. اگر شما باشگاه مادر باشید، هر وقت كه بازیكن از باشگاهی به باشگاه دیگر منتقل شد، دو درصد از مبلغ قراردادش نصیب شما خواهد شد.

سه درصد مبلغ حاصل از فروش بازیکن به باشگاه قبلی‌اش اختصاص می‌یابد. اگر شما باشگاه قبلی باشید، بسته به تعداد بازی‌هایی كه بازیكن برای شما انجام داده است، پول دریافت خواهید كرد.

   

وقتی یك بازیكن از جوانان خود را می‌فروشید به عنوان باشگاه قبلی در نظر گرفته نمی‌شوید. اما بار بعدی كه بازیكن فروخته ‌شود، به شرط آنكه حداقل یك بازی برای تیم بزرگسالان شما انجام داده باشد، به عنوان باشگاه قبلی در نظر گرفته خواهید شد.

خرید و فروش بازیکن ممکن است روحیه‌ی تیمی را تحت تأثیر قرار دهد

وقتی كه بازیكنی می‌خرید یا می‌فروشید، این خطر وجود دارد که روحیه‌ی تیم شما افت كند. این ریسک زمانی كه بازیكن خوش اخلاقی فروخته و یا بازیكن بداخلاقی را می‌خرید، افزایش می‌یابد. اگر بازیکن جوانی را در كمتر از ۶ روز بعد از انتقال وی به تیم بزرگسالان بفروشید، خطری برای افت روحیه‌ی تیمی نخواهد داشت.

قطعی‌های سرور

در صورت قطع شدن سرور بازی، زمان نقل و انتقالات‌ (به منصفانه‌ترین شکل ممکن) تمدید خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است سرور درست بعد از نقل و انتقال قطع شود، بنابراین شانس انجام نقل و انتقال تا آخرین دقیقه وجود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبگاه در پیرو بالا بردن اطلاعات کاربران فارسی زبان سایت مربیگری آنلاین هتریک ایجاد شده و هیچ گونه دنیای مجازی ندارد بلکه شما برای ثبت نام در دنیای مجازی مربیگری باید در سایت رسمی هتریک www.hattrick.org ثبت نام کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 18,896